Διαδραστική Βιτρίνα | Globitel 
 
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΣΕ ΒΙΤΡΙΝΕΣ – ΠΑΤΩΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ (Digital Animated Window /Floor)

Η Globitel έχει αναπτύξει μια ολοκληρωμένη λύση δημιουργίας Διαδραστικής Βιτρίνας για τα καταστήματα λιανικής.Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής μπορεί να μετατραπεί οποιαδήποτε Βιτρίνα, Τοίχος και Πάτωμα καταστήματος σε ένα διαδραστικό μέσο πληροφόρησης και προβολής.

 

Το σύστημα Διαδραστικής Βιτρίνας αποτελείται από:

  • Μέσο προβολής: το οποίο ανάλογα με τις ανάγκες και τους χώρους της επιχείρησης μπορεί να είναι:
  1. Info kiosk
  2. Οθόνες Touch Screen (από 32¨ έως 50¨)
  3. Projector που προβάλλει σε ειδική μεμβράνη που μετατρέπει μια γυάλινη επιφάνεια σε οθόνη αφής
  • έξυπνη συσκευή που μετατρέπει οποιαδήποτε επιφάνεια σε ηχείο
  • Λογισμικό εγκατεστημένο σε έναν εξυπηρετητή (server) που διαχειρίζεται το  περιεχόμενο και υλοποιεί τη διαδραστικότητα
  • Υπηρεσία παραγωγής περιεχομένου

 

Σενάριο λειτουργίας Διαδραστικής Βιτρίνας:

Τα μέσα προβολής (info kiosks, οθόνες, projector) προβάλλουν διαφημιστικό περιεχόμενο στους περαστικούς και επισκέπτες της επιχείρησης. Μόλις ο υποψήφιος πελάτης αγγίζει το μέσο προβολής μετατρέπεται αυτόματα σε διαδραστικό κιόσκι πληροφόρησης μέσω του όποιου μπορεί να βρίσκει τα προϊόντα της επιχείρησης και τις προσφορές της. Το σύστημα μπορεί να συνδεθεί με την αποθήκη της επιχείρησης έτσι ώστε προϊόντα και προσφορές να παρουσιάζονται βάσει πραγματικών αποθεμάτων. Σε περίπτωση διαδραστικής βιτρίνας και όταν η επιχείρηση είναι κλειστή ο πελάτης μπορεί να αφήσει τα στοιχεία ηλεκτρονικά και να εκδηλώσει ενδιαφέρον για κάποια προϊόντα ή προσφορές

 

Οφέλη Συστήματος Διαδραστικής Βιτρίνας

Οι μελέτες που έχουν γίνει στο εξωτερικό δείχνουν ότι το σύστημα διαδραστικής πληροφόρησης και προβολής επιδρά καταλυτικά στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος των καταναλωτών. Σε μια έρευνα της POPAI για την 3Μ, 85%  των περαστικών παρατήρησε τις προβολές στις βιτρίνες, 64% θυμόταν άνετα ένα από τα μηνύματα που παίζονταν, 57% θεώρησε ότι κάτι έμαθε από την προβολή και, ίσως το πιο σημαντικό, ένα 2,5% μπήκε στο κατάστημα λόγω της προσέλκυσης από την προβολή και της πρωτοτυπίας της υλοποίησης. Από το μέρος όπου βρισκόταν η μια οθόνη περνούσαν κάθε εβδομάδα 100.000 άτομα, οπότε αυτό το ποσοστό μεταφράστηκε σε 2.500 έξτρα υποψήφιους πελάτες κάθε εβδομάδα.

 

Επιπλέον οφέλη

  • Άμεση - αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Μέγιστη εκμετάλλευση των παρεχόμενων υπηρεσιών & προϊόντων  24 ώρες τη μέρα/ 7 μέρες την εβδομάδα.
  • Οπτικοακουστική προβολή πληροφοριών, προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Γρήγορη και αποτελεσματική υλοποίηση.
  • Αμεσότητα και ευελιξία στην αναβάθμιση της παρεχόμενης υπηρεσίας.
  • Πρωτοπορία έναντι του ανταγωνισμού με όχημα την τεχνολογία.
  • Δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος.

Τρόπος λειτουργίας Διαδραστικής Βιτρίνας


     
© Copyright Globitel S.A.